Subject: NIS2 ülevõtmine ja rakendamine Eestis
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 09:52:56 +0300

From: ELEA Office <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 17, 2024 2:40 PM
To: Raavo Palu - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: NIS2 ülevõtmine ja rakendamine Eestis - ELEA kullerettevõtete
ümarlaud 14. märts 2024 kell 13:00

Tere taas!

Tuletan ennast meelde, et kullersektoris tegutsevaid ettevõtteid oleks
vaja infomeerida NIS2 ülevõtmisega seoses.

Uurin, kas vahepeal on uut infot laekunud?

Ootame pingsalt, et millal tuleb infot juurde.

------

Heade soovidega,
Herkki Kitsing

ELEA juhatuse liige

+37256949262
 <http://www.elea.ee/> www.elea.ee

ELEA - Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon

Peterburi Road 46 - 502

Tallinn 11415

Estonia

ELEA on ametlik liige rahvusvahelises organisatsioonis - FIATA
International Federation of Freight Forwarders Associations

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult selle adressaadile. Kui antud sõnum ei ole
suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul
viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui
saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt saatjat ning
kustutage kiri oma süsteemidest.

The information in this communication may be confidential and is intended
solely for the use of the addressee. If you are not the intended recipient
you are hereby notified that any use, disclosure, copying, distribution or
taking any other action in reliance on the contents of this information is
strictly prohibited and may be unlawful. If you received this e-mail in
error, please contact the sender and delete the material from your systems